FS25 – Łańcuch produkcji – Bawełna, wełna, co się opłaca
Opublikowano: 12.12.2024
Autor: Przemek Bugaj
Zdjęcie: Łańcuch produkcji - Bawełna, wełna / Farming Simulator 25 (wyd. 2024)
Bawełna, wełna, oraz tkaniny, krawiec i produkcja sznura tworzą w FS25 kolejny łańcuch produkcji, w który z pewnością się opłaca się inwestować. Jest to sposób na dobry zarobek przy niewielkim wysiłku. Tym bardziej że surowce do przetwarzania można otrzymać nie tylko z pola, ale również z hodowli owiec (wełna).
W zestawieniu został pominięty wytwórca wagonów / dyliżansów.
Łańcuch produkcji – schemat
FS25 – Łańcuch Produkcji – Bawełna, wełna – Co się opłaca
Łańcuch produkcji został przetestowany na mapie Zielonka, na poziomie zwykłym rozgrywki, z zakupioną przędzalnią oraz zakładem krawieckim.
Bawełna | Wełna (50 owiec) | |
Zbiory / Produkcja: | 8400 l / hektar | 1500 l |
Zarobek: | $ 20160 | $ 3255 |
Tkaniny (przędzalnia): |
2800 | 500 |
Zarobek: | $ 25984 | $ 4640 |
9 Bawełna = 3 Tkanina Cykle na miesiąc: 2400 * |
3 Wełna = 1 Tkaniny Cykle na miesiąc: 1440 |
|
Ubrania (przędzalnia): |
1400 | — |
Zarobek: | $ 27440 | — |
4 Tkanina = 2 Ubrania Cykle na miesiąc: 2400 * |
— | |
Sznur (wytwórnia sznura): |
2240 | 225 |
Zarobek: | $ 20877 | $ 2097 |
150 Bawełna = 40 Sznur Cykle na miesiąc: 192 |
20 Wełna = 3 Sznur Cykle na miesiąc: 240 |
* Maksymalna produkcja miesięczna w jednej przędzalni wynosi 2400 cyklów na miesiąc. W przypadku dostarczenia większej ilości surowca zostanie on przetworzony w kolejnym cyklu / miesiącu.
Tabela w oparciu o ceny produktów:
Bawełna | $ 2400 |
Wełna | $ 2170 |
Tkaniny | $ 9280 |
Ubrania | $ 19600 |
Sznur | $ 9320 |
FS25 – Łańcuch Produkcji – Bawełna, wełna – Podsumowanie
Bawełna i wełna w FS25 jest opłacalna. Jednak cały łańcuch produkcji (jeśli nie mamy zamiaru produkować wagonów / dyliżansów), warto zakończyć na tkaninach. Głównie dlatego, że dalsze przetwarzanie tkanin na urania nie jest już tak zyskowne, a dodatkowo trzeba zakupić Zakład Krawiecki.
Wróć do głównej strony poradnika